Cacas till Stockholm, ja tack!

Publicerat: 2012-01-22 Kl: 22:36:22 | I kategori: Saker & ting


Idag var jag en tur till Formex mässan i Stockholm. Jag hade fått tag på biljetter av en kompis & hittade en massa fint. Mitt i allt ser jag att CACAS har en monter ståendes & jag blev genast helt till mig. Gick fram & pratade med Helen som är daglig leder för Cacas & försökte tjata mig till att få en butik till Stockholm. Cacas är en butik i Oslo som säljer otroligt mycket baktillbehör, det är rena fröjden att gå in & kika där. Och man vill verkligen köpa allt!

Det finns tyvärr ingen liknande butik mitt i Stockholm, så det hade passat perfekt!
Vi är ju många bakglada här i Sverige också...

Dom har även nätbutik & fraktar till Sverige, men som sagt - det bästa vore med en butik i Stockholm! ;)

Gå gärna in & kika på deras hemsida

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-23 @ 19:13:53
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0