Välkomna

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 21:49:55 | I kategori: Allmänt


Först måste jag säga att wooow vad många som hittat hit via länken på startsidan på Blogg.se. Jag blir verkligen helt varm i hjärtat av att läsa alla fina kommentarer som ni har lämnat efter er, tusen tack! Det är detta jag brinner för, att få baka & dela med mig av recept som de flesta kan göra. Verkligen jättekul att så många nya läsare har lagt till mig i Bloglovin också, då det är lättare att hålla reda på nya blogginlägg som publiceras.

Vem är nu tjejen bakom denna blogg? Jo, Mette heter jag & bor med min glada norrbagge, 10 veckors son & en kissemiss i Sthlm. Just nu fördriver jag dagarna som mammaledig men i vanliga fall jobbar jag med kläder & mode. Mer om min personliga sida kan ni läsa i min andra blogg.



Chokladtårta med kaksmulor

Kommentarer
Postat av: Anna

Kakan du har på bilden i det här inlägget, har du gjort den? I så fall, var finns receptet? :) KRAM Anna i Bollnäs!

2011-04-05 @ 23:01:48
URL: http://annanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0