gasbrännare

Publicerat: 2011-12-30 Kl: 16:40:38 | I kategori: Saker & ting


Jag har alltid velat köpa en gasbrännare som dom har bland annat på Cervera. En superliten, snygg & smidig sak. Men har aldrig köpt mig denna pga priset på 450:-, lite väl dyrt för en liten tändare har jag tänkt! Och kan tänka mig att priset ligger i designen & inte hur bra den är!


Snygg, men inte alltid bäst!

Men eftersom att suget inte släppt så letade jag runt lite på nätet & såg att tidningen Allt om mat hade haft ett test på gasbrännare. Bäst i test fick en rackare från Clas Ohlson & med sitt pris på 199:- så tycker jag det är överkomligt. Nu har jag inte testat brännaren än, men den ser riktigt lovande ut måste jag säga. Upp till bevis i morgon då jag ska bränna av en citron & marängpaj!



Min nya vän i köket!

15 cm hög & 60 min brinntid

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag köpte en billig variant för många år sen och den funkar hur bra som helst. Har dock inte använt den på många år för gasolen tog slut och jag har inte skaffat ny liten gasoltub!!

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 14:24:48
URL: http://peachloveinfood.blogspot.com
Postat av: Alexsandra

aha, vad bra... jag fick en ifjol fr Cervera för typ 400kr och den är jag inte nöjd med... den tar jättelång tid att bara bränna av en creme bryle... och då kan du tänka dig hur lång tid det tog när jag skulle bränna av 8st... fick fylla på gasen flera gånger så efter 5st så satte jag in resten i ugnen... Kanske skulle investera i en fr CO istället.

2012-01-01 @ 15:46:09
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej såg att du oxå gjort citron marämg paj som även jag gjort å min blev helt rinnande inuti å så jäkla sööt:(( så synd för den såg ju såå god ut innan man smakat den:)du har ju en superbra blogg!!!älskar n'mligen att prova nå nytt:))

2012-01-17 @ 19:40:03
Postat av: Jenny

Oh :), jag har också letat så tack för tipset!

2012-02-05 @ 17:49:30
URL: http://cookiesndreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0