Vårnyheter från Dr. Oetker

Publicerat: 2011-05-13 Kl: 13:25:14 | I kategori: Saker & ting


Fick lite vårnyheter hemskickade från Dr. Oetker idag, kolasås på vaniljglass tar mig tillbaka till när jag var liten :) Mums!

 

Ska bli kul att testa dessa i någon dessert framöver.

 

Nu åker jag till Norge för att fira 17.e maj, blir nog bakverk där också kan jag tänka mig!

 

Under tiden kan du skapa en rolig, vacker, kreativ eller bara väldigt god cupcake. Din cupcake ska innehålla minst en dekorationsprudukt från Dr. Oetker. Fotografera cupcaken och sätt namn på den.

Ladda upp bilden på www.oetker.se

De 20 bidrag som har flest röster den 15 juni 2011 går vidare till final.

 

Lycka till!

 


Kommentarer
Postat av: Lis

Vilken underbar blogg! Man blir så sugen att baka!

2011-05-19 @ 13:27:50
URL: http://www.familjeno.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0