Puss och kram choklad i Sickla

Publicerat: 2011-09-01 Kl: 17:50:29 | I kategori: Passion för Choklad


 

Jag har prövat på flera chokladfabriker som tillverkar handgjorda praliner, men ingen har lyckats slå Puss & kram choklad i Sickla. Har ni vägarna förbi tycker jag absolut att ni ska ge det ett besök. Jag tar alltid en fika - några praliner & en chailatte, när jag är i närheten. Men dom har allt ifrån handgjorda praliner, desserer & tårtor som är oemotståndliga. Sen köper jag alltid med mig hem ett gäng praliner också för att vardagen blir så mycket lyxigare då ;)! Det märks att det är MYCKET kärlek i godsakerna & råvarorna är av hög kvalié. Dom som jobbar där är supertrevliga också.

 


Alla praliner och bakelser är handgjorda från grunden med noga utvalda råvaror av högsta kvalitet.

 

I höst drar dom även igång flera kurser i form av pralintillverkning, dessertkurser & cupcake kurser mm.

Något som jag är supersugen att delta i!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan, måste bara säga att du har en jätte fin & intressant blogg. Blev jätte facinerad av dina recept, väldigt kul att du lägger upp bilder också så att man får se hur det ser ut. Kommer nog låna dina recept & testa lite olika bakelser framöver :) kram

2011-09-04 @ 16:26:01
URL: http://chaarmiiigast.blogg.se/
Postat av: TINA

Det där ser smarrigt ut!

Älskar själv praliner och har själv gått ett par pralinkurser. :)

2011-09-04 @ 19:53:23
URL: http://www.peachloveinfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0