Bake off

Publicerat: 2012-04-03 Kl: 10:31:59 | I kategori: Allmänt


Något jag inte nämnt här i bloggen är att jag blev kontaktad av Meter film angående ett tv program som kommer sändas i höst. Ett bakprogram som heter Bake Off. De gillade stakt de jag hade att visa här. Jag blev ombedd att skriva ner en djupintervju & sedan ringde det upp mig för en pratstund på telefon. Förra veckan ringde de mig & frågade om jag ville komma på en sista personlig träff för de skulle få chansen att lära känna mig lite & idag skulle vara den dagen.
Men jag känner verkligen inte helt 100 % för det här & jag tycker att man borde göra det, det finns ju så många andra som så gärna vill & inte ska jag ta plats då. Och sen så har jag det rätt stressigt i livet just nu, är så TRÖTT när jag kommer hem från mitt jobb & livet hemma med småbarn kan ju också vara lite stressigt. Inspelningen hade skett under min semester i sommar & då vill jag bara ta det lugnt, vila upp mig- för att orka med resten av året.
Så fick det bli, men otroligt rörande att de frågade mig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad roligt att du blev tillfrågad!!

Men jag förstår verkligen dig att man har en stessig vardag och att semestern behöver man vila upp sig på!

2012-04-04 @ 05:53:32
URL: http://peachloveinfood.blogspot.com
Postat av: Helen

Kul att du blev tillfrågad, efter att ha smygkikat på din blogg rätt ofta förstår jag varför du blev det :-)

Klokt av dig att känna efter vad som kändes rätt för just dig för hur det än är så är familjen viktigast och semestern är ju verkligen då man kan ladda batterierna inför resten av året

2012-04-04 @ 17:12:49
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Veronica

Oj låter spännande men klokt att tacka nej om du har för mycket runt dig just nu. Kommer garanterat fler tillfällen :)

2012-04-04 @ 21:04:19
URL: http://http//:www.sodelicious.se
Postat av: Tina

Jag förstår att du tycket livet är stressigt, men jag kan inte hjälpa att jag hade velat se dig i tävlingen. Jag är övertygad att du skulle kunna nå finalen och vinna hela kalaset.

Jag tänker, ett sånt erbjudande kanske bara kommer en gång i livet...eller så kommer det fler....eftersom du nog alltid kommer att baka och därmed utvecklas...kram från en som smakat det du bakat... Mmmmmm, ljuvligt varje gång!

2012-04-04 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0